INFORMATION

Updated:
Version:
4.0.5
Size:
19.2 MB
Category:
Business
Required:
iOS
Rating:
Publish:
2022-04-29
Price:
Free
Developer:

WHAT'S NEW

Improved character encoding on ESC / POS printers Improved management of quick meal vouchers Added support for tobacco importing Added self-ordering QR generation Application stability improvements

Tilby App SCREENSHOT

【图】Tilby (precedentemente Scloby)(截图1)【图】Tilby (precedentemente Scloby)(截图2)【图】Tilby (precedentemente Scloby)(截图3)

Tilby App DESCRIPTION

Created for shops, restaurants, bars and beauty salons, it can be customized for every need.

With the Tilby cash point, managing your business will be simpler, more practical and faster. All you need is a tablet, a smartphone or a computer and you are ready to go!

CASH BOX
Print or email receipts
Issue invoices and receipts even in case of momentary connection problems
Compliant with the taxation of Italy (commercial document, SDI electronic invoice), Germany (TSE) and other countries.
Send electronic invoices, even by entering only the VAT number
Manage promotions and loyalty cards

PAYMENTS
Manage all the payment methods you need (cash, debit card, credit card, meal vouchers, satispay, prepaid cards, etc.)
Manage partial payments and separate accounts

WAREHOUSE
Keep an eye on your warehouse from any device
Consult the stock of a product
Download the warehouse automatically through the bill of materials of your recipes
Receive electronic invoices from your suppliers
Integrate your warehouse with your management system

ORDERS AND COMMANDS
Manage rooms and tables
Manage delivery and takeaway orders
Connect your e-commerce or portals like Glovo, Justeat, Ubereats, Deliveroo, Deliverect
Turn your tablet into an automatic pay station

MARKETING AND LOYALTY TOOLS
Create point collection campaigns
Create promotions and direct marketing campaigns
Manage your customers in a simple way

STATISTICS AND ANALYSIS
Keep everything under control
Incentive your collaborators
Detailed data, easily exportable

SUPPORT
Customer support always active 24/7 via phone, email and WhatsApp

SIMILAR to Tilby App

“La tua banca”, l'applicazione di Intesa Sanpaolo per iPhone, offre: •servizi informativi per consultare il conto, le carte, gli investimenti, le watchlist; •servizi dispositivi per effettuare bonifici, giroconti e altre operazioni di pagamento e operazioni di..
“La tua banca”, l'applicazione di Intesa Sanpaolo per iPhone, offre: •servizi informativi per consultare il conto, le carte, gli investimenti, le watchlist; •servizi dispositivi per effettuare bonifici, giroconti e altre operazioni di pagamento e operazioni di compravendita titoli*. Con “La tua banca” per iPhone sono inoltre a disposizione: •l’Accesso Veloce, che consente di utilizzare le funzionalità informative senza dover inserire il codice O-Key; in caso di Accesso Veloce attivato le operazioni dispositive sono sempre protette dal codice O-Key (a meno che sia attivato il Fast Trade) e i dati personali parzialmente nascosti dagli asterischi; •il Fast Trade, per confermare le operazioni di compravendita titoli senza l’inserimento del codice O-Key Sia l’Accesso Veloce sia il Fast Trade sono disattivabili in qualunque momento accedendo alla sezione Opzioni. Per l’attivazione e la disattivazione è sempre richiesto il codice O-Key. Pensata per chi è sempre in movimento, “La tua banca” per iPhone offre non soltanto funzionalità bancarie, ma propone anche un menù di servizi utili e una selezione di canali informativi. *Servizi disponibili nei limiti e alle condizioni previste dal contratto “Servizi via Internet,..
Scarica la App e potrai in ogni istante: • Vedere tutte le novità sui prodotti RCA; • Ottenere sconti a te riservati; • Essere aggiornato sulle promozioni in tempo reale; • Ricevere notifiche push. • Fidelizzazione..
Scarica la App e potrai in ogni istante: • Vedere tutte le novità sui prodotti RCA; • Ottenere sconti a te riservati; • Essere aggiornato sulle promozioni in tempo reale; • Ricevere notifiche push. • Fidelizzazione clienti Contattarci sarà ancora più semplice: • Chiamata rapida con un semplice click; • Mappa interattiva con navigatore collegato. Tutto comodamente dal tuo smartphone. Facile e veloce!
Banca Semplice Corporate è l’app di Banca di Asti per iPhone che ti offre il servizio di internet banking dedicato alle imprese, agli enti e ai lavoratori autonomi. Con la nuova app hai a disposizione: •..
Banca Semplice Corporate è l’app di Banca di Asti per iPhone che ti offre il servizio di internet banking dedicato alle imprese, agli enti e ai lavoratori autonomi. Con la nuova app hai a disposizione: • Il riepilogo delle distinte da inviare, direttamente in home page. • Il riepilogo dei saldi dei tuoi conti correnti • L’elenco dei movimenti dei tuoi conti correnti. • La rendicontazione di portafoglio. • Il bonifico SEPA. • La lista delle distinte da autorizzare. • L’invio massivo delle distinte. • La rubrica per la consultazione e l’inserimento contatti. • I messaggi ricevuti dalla banca • L’informativa del tuo profilo per il controllo degli accessi. Con la tua app Banca Semplice Corporate puoi operare con il tuo iPhone in tutta sicurezza grazie a Secure Call, il sistema che protegge le tue transazioni, utilizzabile sia in Italia sia all’estero. Scarica l’app e accedi con le stesse credenziali che utilizzi sull’applicativo web: codice utente, password, pin. Per ogni ulteriore approfondimento è disponibile il servizio assistenza clienti al numero verde 800703558dall'estero: +3905211922189dal lunedì al venerdì dalle ore 8:00 alle..
Your interactive curriculum
CurriculAR is an application that allows the users to upload, view and show their curriculum in a completely interactive way. Thanks to the Augmented Reality, in fact, a new possibility of enjoyment of the CV is born. Your photo begins to animate and speak, telling much more than a simple curriculum can do. How the app works 1- ACCESS THE WEBSITE -> https://curricular.dilium.com First of all, you will have to register on the website, entering your data and credentials. 2- UPLOAD ONLINE Upload the updated version of your CV, photo and presentation video. 3- USE THE APP Download the app on your smartphone, and It's done: frame the photo you have uploaded to see how, thanks to the use of performing features in Augmented Reality, you’ll generate your video. CurriculAR goals Choosing CurriculAR means choosing an experience from every point of view: - Allows the candidate to tell about himself, through his presence on video and his voice, and to make an even more incisive presentation of himself. - During the information acquisition phase, the recruiter will have more means..
BPERCBI Mobile è l’app di Corporate Banking del Gruppo BPER Banca destinata alle imprese che possiedono il servizio BPERCBI. Con BPERCBI Mobile è possibile controllare saldo e movimenti dei conti correnti e, più in generale, la..
BPERCBI Mobile è l’app di Corporate Banking del Gruppo BPER Banca destinata alle imprese che possiedono il servizio BPERCBI. Con BPERCBI Mobile è possibile controllare saldo e movimenti dei conti correnti e, più in generale, la situazione di tutti i rapporti collegati alla postazione CBI. Ha inoltre funzionalità dispositive. L’app è gratuita ed è disponibile per gli amministratori delle postazioni BPERCBI e per gli utenti che questi ultimi sceglieranno di abilitare. BPERCBI Mobile permette, inoltre, sia all’amministratore della postazione che agli utenti abilitati di ricevere le notifiche relative all’operatività, secondo le impostazioni definite dall’amministratore nella versione desktop. L’app è sicura: le misure di antifrode adottate sono le stesse previste per il CBI versione desktop. Tramite l’app è possibile eseguire anche operazioni dispositive, firmate dai soggetti dotati di poteri di firma depositati in filiale. E’ sufficiente inserire il codice OTP generato sul dispositivo token fornito dalla banca o direttamente sull’app. L’app BPERCBI Mobile è parzialmente accessibile. Siamo impegnati in un costante miglioramento dell’accessibilità per consentire a tutti di usare al meglio i nostri servizi, con tecnologie assistive o configurazioni dedicate. Per..
L'App di Agos è lo strumento che ti permette di gestire in modo semplice e veloce i tuoi prestiti, finanziamenti o linee di credito. Potrai verificare i tuoi pagamenti, il saldo della tua carta, variare l'importo..
L'App di Agos è lo strumento che ti permette di gestire in modo semplice e veloce i tuoi prestiti, finanziamenti o linee di credito. Potrai verificare i tuoi pagamenti, il saldo della tua carta, variare l'importo del fido e tanto altro in pochi passaggi in completa autonomia. Dall'App di Agos potrai richiedere dei nuovi prodotti, cercare la filiale a te più vicina o richiedere supporto. Sei cliente Agos e non hai ancora scaricato l'app creata per te? Non aspettare oltre, scaricala subito ed entra nel mondo di Agos.
- registrazione articoli: descrizione, prezzo, reparto e categoria merceologica - gestione quantità intere e decimali - possibilità di configurare più registratori all’interno del negozio con messaggio di cortesia personalizzato - accesso dipendenti / punto vendita -..
- registrazione articoli: descrizione, prezzo, reparto e categoria merceologica - gestione quantità intere e decimali - possibilità di configurare più registratori all’interno del negozio con messaggio di cortesia personalizzato - accesso dipendenti / punto vendita - storicizzazione degli scontrini emessi con funzioni di ristampa, copia e annullamento - opportunità di registrare sconti (anche in percentuale) sia per articolo che sul totale - se richiesto, il sistema è già predisposto ad indicare il cliente (mediante Codice Fiscale) sullo scontrino - statistiche di vendita per categoria, prodotto, per operatore / centro di vendita, per periodo - ordini
SelfDrvn is a Workforce Experience Platform to engage, reward and retain your team, whether they are located in the office, on the field or working from home. With digital nudges and gamification, SelfDrvn empowers managers to..
SelfDrvn is a Workforce Experience Platform to engage, reward and retain your team, whether they are located in the office, on the field or working from home. With digital nudges and gamification, SelfDrvn empowers managers to track and collaborate on team member’s goals in real-time, give timely feedback for improvement and recognize good performance with kudos and instant reward vouchers. Automate the management of time, resource and task of a remote team Track and align individual goals and team goals in real-time Motivate self-directed learning and exceptional performance with gamification Recognize good performance with digital gift cards Evaluate potential hires with gamified learning challenges Get work done with gig worker from an internal or external marketplace By delivering an exceptional workforce experience, our clients have experienced: 100-400% improvement in frontline sales achievement 250% improvement in employee productivity and quality of work 80% participation rate in self-directed micro-learning 71% improvement in digital learning completion 5.5 fewer sick days taken annual per employee Note: - Apple Health/FitBit is required for our in-game mechanics.
Mr. Pin eGO è l’app dedicata ai clienti Carta Ego per confermare gli acquisti online. È semplice, sicura e smart grazie all’autenticazione tramite codice PIN oppure tramite riconoscimento biometrico. Mr. Pin eGO è valida per tutte..
Mr. Pin eGO è l’app dedicata ai clienti Carta Ego per confermare gli acquisti online. È semplice, sicura e smart grazie all’autenticazione tramite codice PIN oppure tramite riconoscimento biometrico. Mr. Pin eGO è valida per tutte le tue Carte Ego, una sola APP per fare acquisti in comodità!
La tua Banca a portata di Tap
Download the Banca di Asti and Biver Banca APP to access your "Banca Semplice Info" or "Banca Semplice Home" directly from your iPhone o iPad. Don't have “Banca Semplice Home” yet? Contact the Online Branch immediately to activate it remotely at 0039 0141 1550155 (phone) or at 0039 3371398470 (WhatsApp). Access the management of your accounts in a few moments thanks to the Face ID or Touch ID; enter your payments, view your investment assets and access the securities trading functions; discover the news and offers dedicated to the “For You” area! Customize the appearance of your App and your Home Page, directly from the profile management. If you are not yet a customer, contact one of the branches and discover the advantages reserved for new customers: www.bancadiasti.it/dove-siamo For assistance, the toll-free number 800 235 270 (from abroad +39 0521 19 22 203) is at your disposal from Monday to Friday from 08:00 to 22:00, and on Saturdays from 08:00 to 14:00.
Punto cassa cloud
Created for shops, restaurants, bars and beauty salons, it can be customized for every need. With the Tilby cash point, managing your business will be simpler, more practical and faster. All you need is a tablet, a smartphone or a computer and you are ready to go! CASH BOX Print or email receipts Issue invoices and receipts even in case of momentary connection problems Compliant with the taxation of Italy (commercial document, SDI electronic invoice), Germany (TSE) and other countries. Send electronic invoices, even by entering only the VAT number Manage promotions and loyalty cards PAYMENTS Manage all the payment methods you need (cash, debit card, credit card, meal vouchers, satispay, prepaid cards, etc.) Manage partial payments and separate accounts WAREHOUSE Keep an eye on your warehouse from any device Consult the stock of a product Download the warehouse automatically through the bill of materials of your recipes Receive electronic invoices from your suppliers Integrate your warehouse with your management system ORDERS AND COMMANDS Manage rooms and tables Manage delivery and takeaway orders Connect your e-commerce or portals like Glovo,..

Tilby App DOWNLOAD

App StoreOfficial Website